ALLS CUITS MAI COUEN

Sort hagi, qui estimi aquest silenci de la paraula escrita


Boys don't cry

ELL:

I would say I’m sorry
If I thought that it would change your mind
But I know that this time
I’ve said too much
Been too unkind
I try to laugh about it
Cover it all up with lies
I try and
Laugh about it
Hiding the tears in my eyes
’cause boys don’t cryBoys don’t cry

I would break down at your feet
And beg forgiveness
Plead with you
But I know thatIt’s too late
And now there’s nothing I can do
So I try to laugh about it
Cover it all up with lies
I try toLaugh about it
Hiding the tears in my eyes
’cause boys don’t cry

Iwould tell you
That I loved you
If I thought that you would stay
But I know that it’s no use
That you’ve already
Gone away
Misjudged your limits
Pushed you too far
Took you for granted
I thought that you needed me more
Now I would do most anything
To get you back by my side
But I just
Keep on laughing
Hiding the tears in my eyes
’cause boys don’t cryBoys don’t cryBoys don’t cry

ELLA

Així doncs diries que ho sents si això canviés alguna cosa però saps que aquesta vegada ja has dit massa i has estat massa amable, intentes fer bona cara, cobrir-ho tot amb mentidetes, intentes enriurete'n, amagant les teves llàgrimas, perquè els nois no ploreu, no?

Ara fins i tot t'humillaries per mi tot demanant perdó oi? Però noi saps que has fet tard i ja no tens res a fer, i per aquest motiu ara intentes fer bona cara, amagar-te darrera allò que no penses. Oh això que veig són llàgrimes?? no..., perquè els nois no ploreu.

I ara em diràs que m'estimes no? però no ho faràs perquè saps que no vindré. Perquè noi acabo de marxar. Que et pensaves que aguantaria més? Et vas equivocar pensante que jo ho donaria tot per tu noi. I ara tu faries qualsevol cosa per tenir-me.. Però seguiràs ocultant els teus sentiments i mantenint un somriure fals, perquè ets orgullós i... perquè els nois no ploreu, no?

2 Respostes “Boys don't cry”

  1. # Blogger Unknown

    No plorem ?
    Merda, canviaré de sexe ...  

  2. # Blogger MaRiNa

    afortunadamen els q e estimat si q ploren. tambe son orgullosos xo qi no u es d tan en tan?¿  

Publica un comentari a l'entrada


Web This Blog
Es de nit, vas caminant pel bosc i sents un soroll, que fas?
Dius: hola? Que hi ha algu? Eoooeooo?
T'amagues i observes des d'un lloc estrategic
Agafes el mobil i truques perque algu et vingui a buscar, en el fons ets de ciutat.
Continues caminant, que esperaves? que hi hagues un silenci sepultral al bosc?
Corres cames ajudeu-me!
  
pollcode.com free polls

Enllaços



© 2006 ALLS CUITS MAI COUEN | Blogger Templates by GeckoandFly.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.
Learn how to make money online | First Aid and Health Information at Medical Health

ecoestadistica.com