ALLS CUITS MAI COUEN

Sort hagi, qui estimi aquest silenci de la paraula escrita


Ringside

Perquè m'ha marcat la primavera
Perquè m'hi he sentit identificada
Perquè les dos primeres estrofes...mmm.. em fan un nosequè que... ufff.
Perquè el videoclip m'encanta. (el cantant també)



Tired of being sorry



Idon't know why
You want to follow me tonight
When the rest of the world
With whom I've crossed and I've quarreled
Let's me down soFor a thousand reasons that I know
To share forever the unrest
With all the demons I possess
Beneath the silver moon
Maybe you were right
But baby I was lonely
I don't want to fight
I'm tired of being sorry
Chandler and Van Nuys
With all the vampires and their brides
We're all bloodless and blind
And longing for a lifeBeyond the silver moon
Maybe you were right
But baby I was lonely
I don't want to fight
I'm tired of being sorry
I'm standing in the street
Crying out for you
No one sees meBut the silver moon
So far away – so outer space
I've trashed myself – I've lost my way
I've got to get to you

PD. molt recomanable: ringside - strangerman (pels romàntics)



(next music_post about Richard Ashcroft)

2 Respostes “Ringside”

  1. # Blogger Mikel

    No esta malament , no esta malament , pero a mi en principi l´estiu em dona força.  

  2. # Blogger MaRiNa

    ja es prou "rudo" x a tu qest cantant?¿ ajajja
    si qe es maca la canço  

Publica un comentari a l'entrada


Web This Blog
Es de nit, vas caminant pel bosc i sents un soroll, que fas?
Dius: hola? Que hi ha algu? Eoooeooo?
T'amagues i observes des d'un lloc estrategic
Agafes el mobil i truques perque algu et vingui a buscar, en el fons ets de ciutat.
Continues caminant, que esperaves? que hi hagues un silenci sepultral al bosc?
Corres cames ajudeu-me!
  
pollcode.com free polls

Enllaços



© 2006 ALLS CUITS MAI COUEN | Blogger Templates by GeckoandFly.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.
Learn how to make money online | First Aid and Health Information at Medical Health

ecoestadistica.com